L’eficiència energètica és un dels principals objectius per a nosaltres. Per això prenem mesures per, any rere any, reduir el consum energètic i la petjada de carboni, tant dels nostres vehicles com de les nostres instal·lacions.

TUSGSAL ha donat un pas més en el seu compromís amb el medi ambient i la sostenibilitat amb la implantació i certificació d’un sistema de gestió de l’energia, la funció del qual és establir els processos i mesures necessaris per garantir un ús eficient de l’energia. D’aquesta manera, es pretén reduir l’emissió a l’atmosfera de gasos d’efecte hivernacle i altres impactes ambientals lligats a al consum energètic.

AENOR ha reconegut el nostre esforç i compromís amb aquest certificat UNE-EN ISO 50001.

Aquesta certificació té com a objectius:

  • Aprofitar millor el consum d’energia.
  • Facilitar la comunicació sobre la gestió dels recursos energètics.
  • Promoure les millors pràctiques de gestió de l’energia i reforçar les bones conductes de gestió de l’energia.
  • Ajudar a les instal·lacions en l’avaluació i donar prioritat a l’ aplicació de noves tecnologies d’eficiència energètica.
  • Facilitar la millora de gestió de l’energia per als projectes de reducció d’emissions de gasos d’efecte hivernacle.
  • Permetre la integració amb altres sistemes de gestió organitzacional

A TUSGSAL treballarem per assolir-los amb una planificació i millora contínua del nostre Sistema de Gestió Integrat.



Clicar la imatge per ampliarla

 

Jade Rasif

La Generalitat de Catalunya ha dictat l’Ordre TSF/ /2018, a 1 de març de 2018, amb motiu de la vaga general convocada per al proper dia 8 de març, fixant els serveis mínims per garantir el servei de transport urbà de viatgers que patirà afectacions aquest dijous.

En TUSGSAL, s'estableixen els següents serveis mínims:

- 50% del servei habitual.

En tot cas es garantirà com a mínim un desplaçament d'anada i tornada.

Més informació

Per a consultes, TUSGSAL té a disposició dels usuaris el telèfon d'informació i atenció al client 901511151 (de 07:30h a 15:00h) i també l'adreça: www.tusgsal.cat.

Air Zoom Pegasus 33

A partir de la nit del 24 de febrer, es posa en marxa una prova pilot, dirigida especialment al col·lectiu de dones i menors, que permetrà baixar fora de les parades delimitades en uns trams determinats dins de la ruta de la línia.

Aquest tipus de parades permetran i facilitaran a aquests usuaris aproximar-se el màxim possible al seu punt de destinació i haver de caminar el menor temps possible soles. També s’intentarà atendre les peticions d’altres persones, en funció de les possibilitats del servei.

La prova pilot al bus nocturn metropolità, que ja s’està fent a d’altres ciutats espanyoles i europees, s’implementarà (tots els dies de la setmana) a la línia N1, al seu recorregut pel polígon industrial de la Zona Franca, i a la N9, al seu pas per Montgat i Tiana.

Concretament, a la línia N1 aquest servei a la demanda de parades intermèdies s’implantarà al recorregut pel polígon industrial de la Zona Franca i estarà disponible entre les parades Carrer A i Mercabarna. La poca densitat de població d’aquesta àrea i el fet de ser una zona no residencial, el gran nombre de treballadors nocturns que s’hi desplacen fins aquí i, en alguns casos, les notables distàncies entres les parades d’autobús i les indústries són els quatre factors rellevants que l’AMB ha tingut en compte a l’hora d’escollir aquesta línia i aquest tram per a la primera prova pilot del servei.

A la línia N9, el servei estarà disponible a les parades dels municipis de Montgat i Tiana, que coincideix amb una zona urbana amb poca densitat de població.

Com funciona?

El sistema de funcionament requerirà avisar al conductor del lloc aproximat on es vol fer la parada quan no sigui una parada programada en la línia nocturna. A continuació el conductor decidirà el lloc més segur per aturar-se. Es tracta d’efectuar parades intermèdies o a demanda, dins de la ruta oficial de la línia.

Per assegurar que es dugui a terme en llocs amb unes característiques mínimes de seguretat per a l’usuari, la baixada a la demanda fora de parades, es realitzarà per la porta davantera, i en trams urbans on el vehicle pugui parar adossat a la vorera o sobre passos de vianants (o just abans de la línia de detenció de vehicles prèvia al creuament del pas de vianants amb semàfor en vermell).

   

Clicar a la imatge per ampliar-la

 
Air Jordan 33 XXXIII

El proppassat dia 16 de febrer, en el marc de les XXXIV Jornades Commemoratives del Dia d'Andalusia 2018, va tenir lloc el lliurament dels PREMIS FECAC.

La Federació d'Entitats Culturals Andaluses agrupa més de cent entitats a tota Catalunya.

Aquesta edició es va dur a terme a un Sopar de Gala a l'Hotel Novotel Barcelona City, que va comptar entre d'altres personalitats amb la presència de l'Excma. Sra. Susana Díaz Pacheco: Presidenta de la Junta d'Andalusia.

Les entitats de la Fecac van reconèixer el mèrit empresarial de Transports Urbans i Serveis Generals SAL (TUSGSAL), pel model mercantil d'economia social, sent un dels principals operadors privats de referència a Catalunya, amb una trajectòria de 34 anys, i que presta servei de transport amb una xarxa diürna d'autobusos del Barcelonès nord, Montgat i Tiana, i una part important de la xarxa nocturna d'autobusos metropolitans.

TUSGSAL lidera el grup DIREXIS, conjunt d'empreses de serveis de transport de persones i serveis generals afins, de gestió ètica, eficient, sostenible i socialment responsable, d'acord amb els nostres valors.

El premi va ser recollit en nom de TUSGSAL pel President del Consell d'Administració, el Sr. Justo Alarcón.

   

 
ADIDAS Yeezy 350 Boost "Triple White" AQ2685 Mens/Womens Shoes White Online

El 2017 s’ha complert un rècord històric de viatgers, tant en el servei diürn com nocturn a l’àrea del Barcelonès Nord, arribant als 36.062.554 milions de viatgers.

L’increment respecte el 2016 ha estat d’un 6,13% (30.596.134 viatgers) en el diürn i d’un 7,47% (5.466.420 viatgers) en el nocturn.

La tendència positiva i constant dels darrers anys s’ha traduït en uns resultats excel·lents en totes les línies recuperant el passatge perdut entre el 2009 i el 2012. El servei diürn ha recuperat 6 milions de viatgers mentre que el Nitbus n’ha recuperat 1,5 milions.

Les millores del servei promogudes per l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) han ajudat a consolidar el passatge als nostres municipis: Badalona, Santa Coloma de G., Montgat, Tiana i Montcada i Reixach.

Les principals millores s’han dut a terme el 2017 són:

  • Fusió de les línies B44 i B7.
  • Canvi de recorregut i origen/final de la línia B4.
  • Millora de freqüència i servei els festius a les línies B6 i B26.
  • Adaptació de les línies B20, B23 i B25 a la nova xarxa de bus de Barcelona.

Volem agrair a tots els qui han confiat en nosaltres i als qui han fet possible que el servei funcioni cada dia.

36 milions de gràcies!

 

 
 
 
Air Max 95 - Fresh Mint