Des de l’1 d’agost es posaran en funcionament un conjunt de millores importants a la xarxa diürna del Bus Metropolità.

Les principals novetats son: noves línies, més freqüència, horaris més amplis i recorreguts adaptats als nous vehicles amb més capacitat.

A continuació us detallem quines són les línies on s’aplicaran aquestes millores:

DIÜRN

  • M1: més capacitat, més servei i ajust del recorregut a Fondo
  • B15: servei els dies festius i cobertura al cementiri (+ informació)
  • M19: més cobertura horària (+ informació)
  • B20: millora la freqüència els dies feiners (+ informació)
  • B29: més cobertura horària (+ informació)
  • B82: circularà els dies festius (+ informació)

MILLORES A LA XARXA DE BUS METROPOLITÀ AL BARCELONÈS NORD
Cliqueu per ampliar

Ahir, 22 de maig, DIREXIS TUSGSAL va tenir l’honor de rebre a les seves instal·lacions de Badalona una comitiva uzbeka en una visita de cortesia i intercanvi professional. Aquesta delegació incloïa membres del Ministeri de Transports d'Uzbekistan i de l’empresa pública de transports de Tashkent.

L'objectiu principal d'aquesta trobada va ser compartir coneixements i experiències en la gestió del transport públic urbà. Els representants d’Uzbekistan es van mostrar interessats en diversos aspectes del funcionament de DIREXIS TUSGSAL, com les principals funcions de l'empresa, l'estructura organitzativa, el model de gestió d’economia social i les característiques de la seva la flota de vehicles. Especialment, van manifestar un gran entusiasme i curiositat pels termes i condicions del contracte de prestació de serveis de transport públic.

Durant la visita, que va durar unes dues hores, la delegació va participar en una presentació detallada sobre els projectes actuals i futurs de DIREXIS TUSGSAL i va fer un recorregut per les instal·lacions de la companyia.

La jornada s’emmarca en el projecte TAILEV, recolzat per les Nacions Unides i el Fons per al Medi Ambient Mundial (GEF), que busca  implementar vehicles nets a Uzbekistan, contribuint així a la millora de la qualitat de l’aire i la sostenibilitat ambiental del país.
 


Clica la imatge per ampliar
 


Clica la imatge per ampliar

 

 

 

 

DIREXIS TUSGSAL ha estat finalista del Premi Impacta, un guardó atorgat per la Fundació Factor Humà que reconeix el compromís de les empreses associades amb la transformació cultural mitjançant iniciatives impulsades per l'àrea de Gestió de Persones de les organitzacions.

Concretament, la Fundació ha valorat el Pla de Cultura Corporativa de DIREXIS, que té per objectiu enfortir la identitat, cohesió, compromís i confiança de totes les persones treballadores per a la consecució de la transformació cultural (Vídeo de l’empresa premiada). Per això hem estat el segon classificat de l'edició d'enguany.

Sota el lema “El compromís és cosa de dos”, la gala de lliurament de les distincions, en la que han participat 300 directius i directives d’empreses catalanes i multinacionals, ha posat de manifest que cal continuar apostant pel compromís laboral com una eina per incrementar la lleialtat i la implicació, així com reduir la rotació i l’absentisme, alhora que les empreses també s’han de preguntar com són lleials als seus treballadors i treballadores.

Carles Fàbregas, director general de DIREXIS TUSGSAL, acompanyat per l'equip que lidera el projecte, ha estat la persona encarregada de recollir el premi, agraint al jurat el reconeixement.

 


Clica la imatge per ampliar
 


Clica la imatge per ampliar

 


Clica la imatge per ampliar


Des de l’1 de maig es posa en funcionament el sistema de baixada a la demanda al Nitbus a les línies N2 i N11 de St. Adrià de Besòs. Un servei adreçat preferentment a dones i menors d’edat que ofereix la possibilitat de baixar del bus fora de parada del recorregut habitual.

La iniciativa pretén augmentar la percepció de seguretat i disminuir el recorregut entre la baixada de l’autobús i l’arribada a casa en horari nocturn.

COM FUNCIONA LA BAIXADA A DEMANDA:

  • Aviseu al personal de conducció de la vostra necessitat i del lloc on heu de baixar.
  • El conductor o conductora aturarà el bus en el lloc més proper i segur. Sempre serà en tram urbà, adossat a la vorera o sobre un pas de vianants.
  • Realitzeu la baixada per la porta davantera del bus, al costat del conductor/a.

Actualment, la baixada a demanda ja funciona en trams de la línia N6, però ara entrarà en vigor també a les següents línies i trams: 

  • N2 i N11: entre el Pont dels Passadors i el límit de St. Adrià amb Barcelona.
  • N6: entre el carrer Torrassa (pont del riu Besòs) i el límit amb Barcelona (barris de la Catalana i la Mina).

 

 

Com cada any, la nit del 10 de maig se celebra a la Rambla de Badalona la Cremada del Dimoni, l’acte central de la Festa Major i punt d’afluència de milers d’assistents.

La Cremada començarà a les 22.00h i acabarà entre les 22.30h i 23.00h. Per tal de facilitar la tornada a casa dels assistents en bus, de forma còmoda i segura, s’establiran uns serveis especials.

S’ampliarà l’horari de les línies que ofereixen una millor cobertura de la ciutat (M1, B2, B3, B4, M6, B25, M28 i B29), especialment en aquelles zones que no queden cobertes pel metro (que funciona fins les 02.00h) i pel propi servei nocturn (línies N2, N9 i N11). Així s’evitarà que els últims serveis de les línies passin abans de la finalització de l’acte, i permetrà una millor evacuació del Centre de Badalona.

Podeu veure el detall a continuació.


Clica la imatge per ampliar